بخش "مدیریت کاربران" به کارفرما یا مدیر اصلی سیستم این امکان را میدهد که برای افراد مختلف (مثل مدیران، نمایندهها یا اعضای تیم منابع انسانی) حساب کاربری مجزا ایجاد کند و سطح دسترسی هر کدام را بهصورت دقیق تنظیم نماید.
کارفرما میتواند با چند کلیک، برای یک فرد جدید یک حساب کاربری تعریف کند.
با استفاده از قابلیت «افزودن نقش جدید»، میتوان برای هر کاربر مشخص کرد که به چه بخشهایی از نرمافزار دسترسی داشته باشد.
میتوان حساب کاربران را هر زمان فعال یا غیرفعال کرد؛ بدون اینکه اطلاعاتشان حذف شود. این گزینه برای مواقعی که همکاری با یک شخص موقتاً متوقف میشود یا تغییر مسئولیت دارد، بسیار کاربردی است.
امکان ویرایش اطلاعات کاربران یا حذف کامل آنها از سیستم با یک کلیک در دسترس است.
با استفاده از خدمات سامانه کارگاه، به اطلاعات پرسنلی، صورتحسابهای مالی، گزارشات، حضور و غیاب، کارپوشه، مدیریت کاربران و پشتیبانی دسترسی داشته باشید و فرآیندهای سازمانی خود را بهینه کنید.