گزارشگیر
سامانه هوشمند منابع انسانی

مدیریت کاربران

بخش "مدیریت کاربران" به کارفرما یا مدیر اصلی سیستم این امکان را می‌دهد که برای افراد مختلف (مثل مدیران، نماینده‌ها یا اعضای تیم منابع انسانی) حساب کاربری مجزا ایجاد کند و سطح دسترسی هر کدام را به‌صورت دقیق تنظیم نماید.

ثبت نام
امکانات کلیدی این بخش
ایجاد حساب کاربری جدید

کارفرما می‌تواند با چند کلیک، برای یک فرد جدید یک حساب کاربری تعریف کند.

تعیین نقش و سطح دسترسی

با استفاده از قابلیت «افزودن نقش جدید»، می‌توان برای هر کاربر مشخص کرد که به چه بخش‌هایی از نرم‌افزار دسترسی داشته باشد.

مدیریت وضعیت کاربران

می‌توان حساب کاربران را هر زمان فعال یا غیرفعال کرد؛ بدون اینکه اطلاعاتشان حذف شود. این گزینه برای مواقعی که همکاری با یک شخص موقتاً متوقف می‌شود یا تغییر مسئولیت دارد، بسیار کاربردی است.

ویرایش یا حذف کاربران

امکان ویرایش اطلاعات کاربران یا حذف کامل آنها از سیستم با یک کلیک در دسترس است.

مدیریت یکپارچه منابع انسانی و هوشمند

با استفاده از خدمات سامانه کارگاه، به اطلاعات پرسنلی، صورت‌حساب‌های مالی، گزارشات، حضور و غیاب، کارپوشه، مدیریت کاربران و پشتیبانی دسترسی داشته باشید و فرآیندهای سازمانی خود را بهینه کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شرکت داده پردازان گزارشگیر منطقه آزاد انزلی محفوظ می باشد.